tisdag 18 december 2012

Blogg panik

Just nu hinner jag varken med att läsa bloggar eller skriva på min egen blogg.
Skummläser de flesta bloggar jag följer och klickar febrilt på "markera inläget som läst" i Bloglovin´ appen.
Så snälla ni som bloggar blogga inte om så mycket intressant just nu, jag vill ju inte missa något.
Anledningen till detta är att tiden helt enkelt inte räcker till varken till det ena eller det andra.
Jävla julafton att alltid komma för tidigt!



Nu när jag i vuxenålder vet att tomten inte finns på rikitgt så har jag hajat att jag måste köpa alla julklappar själv. Därför vill jag prisa internethandeln, gud så skönt att kunna klicka hem saker på nätet.
Tyvärr är ju detta inte gångbart i alla lägen så då måste man ge sig ut till butikerna i Valdemarsvik (vilket jag i och för sig gärna gör) men inte heller detta funkar fullt ut så nu är det nog bara Norrköping som återstår som alternativ. Men det är lugnt det är ju inte julafton än :-)

Senare i veckan tänkte jag sno FrökenFloras blogg och göra ett gästinlägg, måste ju upplysa alla om att jag finns i butiken fredag-måndag då jag antar att det är många som längtat efter att jag ska komma in och gästspela igen.
Så håll utkik på; http://blogg.frokenflora.org

1 kommentar:

  1. Du prioriterar ju fel, bloggläsarna går alltid först! ;) Haha.
    Bra att du väljer Valdemarsvik före Norrköping! Så borde alla tänka, inklusive jag!
    Nej, nu ska jag nog ta och blogga. Om något superintressant! ;)

    Puss på dig!

    SvaraRadera