torsdag 24 maj 2012

Njuter

Jag tror att alla går omkring och njuter av det härliga vädret, det gör i alla fall jag : ) Helt underbart är det! Nu kan vara ute till sent på kvällen, ta en promenad med vovven eller en ridtur utan att vara rädd för mörkret eller att frysa.

Idag blev det en ridtur i sällskap av Chinna och Corall, mysigt och roligt med lite ridsällskap. Dock hittar ingen utav oss så bra ute i skogarna och kan inte så många ridsvängar så idag försökte vi hitta en egen tur men det blev nog lite blandat resultat. Vi var ute i nästan en och en halv timma och virrade över stock och sten och snårig skog, tror inte att vi rider den svängen igen. Men skam den som ger sig så vi gör ett nytt försök nästa vecka. Efter ridturen passade Tim på att rulla sig så han är nog lagom snygg imorgon. Även hästarna verkar njuta nu och de verkar inte alls misstycka att få gå ute dygnet runt.

Efter ridturen som blev lite lång höll jag på att svälta ihjäl och när jag tittade på min mobil så hade jag lägligt fått en middagsinbjudan av Nanna - man tackar. Det bjöds på smarrig lax och couscoussallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar