fredag 18 maj 2012

3-nätter

Nu har jag spenderat tre nätter i soffan ute i Lilla Björklund så inatt ska det bli skönt att sova i min egna säng igen men innan dess har jag en hel lördag att spendera i goda vänners lag!

Tack syster med barn för trevligt sällskap, jag kommer snart tillbaka och då hoppas jag på att även Martin ska va hemma. Att vara hos er och umgås med er är som balsam för min själ!

Jättemysigt att somna framför en brasa som ligger och pyr. Och självklart är Zigge på plats i sin saccosäck.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Nu har jag en nystartad tävling på min blogg! Denna gång kan du vinna en fotobok, perfekt inför sommarens resor, födelsedagar, student, konfirmation... ALLA som deltar vinner!!
    Här är tävlingsinlägget: http://mestyle.se/2012/may/tavling-vinn-en-fotobok-alla-som-deltar-vi.html#comment
    ha en fortsatt bra lördag <3

    SvaraRadera