lördag 5 maj 2012

Hemma bäst!

Ja borta är bra men hemma är alltid bäst! Efter en vecka semester är det super skönt att vara hemma igen. Resan har varit väldigt skön och trevligt och precis vad jag behövde nu. Det ända jag har att klaga på är vädret, det hade varit önskvärt med lite mer sol men det är ju något som är svårt att påverka. När solen äntligen tittade fram efter lunch på sista dagen så slängde vi oss ner i solstolarna och pressade gärnet i fyra timmar så när jag satt mig på planet hem hade jag en röd och väldigt öm framsida och en blek baksida. Men vad gör man inte för lite färg, som snart kommer att flaga bort ;-)

Lite bilder från semestern kommer senare för nu måste jag sova (har ju en hel nattsömn att ta igen).

Visst skulle även ni bli glada om ni kom hem och möttes av följande hälsning i hallen?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar