onsdag 21 augusti 2013

Oj vad det blev tyst här.......


Men nu gör jag ett försök till att komma tillbaka, tänker att jag kanske ska kunna få till några inlägg per vecka. 

Vad har hänst sens sist då, jo massor men på det stora hela så ser mitt liv ut som innan, så ni har inte missat så mycket ;-) 

Sommaren och semestern har nu passerat iväg och jag är igång och jobbar igen. Men jag är helnöjd med sommaren och har njutit av ledighet, vänner och sol. 
Jag har även hunnit med en hel del festligheter så som firat midsommar i Tvättlund, konsert med Gyllenetider, Gamla Linlöping och Valla med min gudson, vunnit första pris i karnevalståget, Titanix i Kvarnvik, smultronstället, trevliga grillkvällar, Brolle i Grännäsparken och konsert med Hanna Lindblad.

Och i lördags var det åter igen dags för Formex med FrökenFlora gänget. Vi hade en super rolig dag och gjorde många fina inköp till Johannas butik, fick finfina presenter och sen passade vi även på att dricka lite vin :-)   

När det kommer till träningen har jag legat rejält på latsidan men största anledningen till det är att jag varit en hel del sjuk, ovanligt va?! 
Men nu har jag så smått börjat komma igång. Mitt mål just nu är att klara av att springa Fyrenloppet på 5 km den 18/9 på en hyffsad tid och att springa milen minst 2 gånger till innan snön faller. 

På hästfronten har det rullat på bra, jag har ridit Tim en hel del under sommaren och för någon vecka sedan hoppade jag "hela" 70 cm. 
Den hästen verkligen älskar att hoppa, själv gör jag det med lite skräckblandad förtjusning. Men nu när jag skriver om det blir jag faktiskt lite sugen så det kanske blir något hopp på torsdag igen. 

Sen har jag tränat en hel del på min engelska under sommaren och kommer nog att fortsätta med det ett tag.... 

Här kommer lite bilder från tiden som varit. 


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar