måndag 9 april 2012

Slut

Nu är det slut på ledigheten och tro det eller ej men jag har inte varit rastlös utan jag har njutit av att vara ledig.

Sista lediga dagen har maxats. Startade med en morgonpromenad och en frukost på LillaBlå med systrarna Andersson.
Sen bar det iväg till stallet där jag red "lektion" för Elin. Mycket nyttigt både för mig och Tim och även jobbigt för oss båda. Måste nog bli lite mer av det i framtiden, skulle vara kul att lära sig att rida på riktigt.
Sen bjöds det på lunch på Smålandsgatan, hemmagjorda piroger som smakade mycket bra.
Trots tråkigt väder bestämde vi oss för att åka in till stan och titta på Martins fotbollsmatch. Självklart hann vi med lite shopping också =) Fick med mig ett par promenadskor, bikini och en långklänning hem. Tur att shoppingen gick bra för fotbollen slutade med förlust för Wif.

Kvällen avslutas nu i soffan då jag ska välja vilken bonde jag ska skicka ett brev till ;-) Får även lite hjälp via sms av familjen i Lilla Björklund samt min coach Martin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar