söndag 1 juli 2012

Verandan

Ja i lördags slog äntligen Myriam upp portarna till Verandan, som vi har väntat. Jag har redan hunnit med att vara där inte mindre än tre gånger. I lördags blev det sallad till lunch och sen glass på efm och idag blev det kvällsmat. Tyvärr måste jag säga att jag inte är supernöjd. Typ allt kan bli bättre!! Salladen var sådär men ok. Maten var ingen hitt, dyr och torftig och personalen skulle behöva gå charmkurs och lära sig att göra saker rätt. Däremot var glassen toppen och likaså tjejen som serverade den - tack Lisa Andersson för bra service och ett trevligt leende.
Trotts alla missar så kommer jag gå dit igen men då blir det glass eller något gott i glaset. Läget är toppen och jag ser fram emot att sitta på Verandan med trevlig sällskap under mysiga sommarkvällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar